A vállalat 1999. július 7-én nyerte el a koncessziós szerződést mobil rádiótelefon hálózat kiépítésére (GSM 900 és DCS 1800). A sikeres november 15-i teszteket követően november 30-án indította meg szolgáltatását Magyarországon.
A Vodafone budapesti forgalmát 2001. január 6-ától kizárólag saját hálózatán bonyolítja, addig a versenytárs T-Mobile (akkor még Westel 900 néven) és Telenor (akkor még Pannon GSM néven) hálózatát használták a Vodafone ügyfelei is.
Még ebben az évben, június 22-én nyílt meg az első vidéki márkaképviselet Miskolcon. A 2001 júniusában bevezetett Rock’n’Roll tarifacsomagot a Vodafone azon ügyfelei számára alakította ki, akik a saját lefedettségi területein laktak (megyeszékhelyek és nagyobb városok).
2002. január 25-én félmillió ügyfele lett a cégnek, az egymilliomodik előfizetőt 2003 májusában, míg a másfélmilliomodik ügyfelet 2004. augusztus 12-én köszönthették.
2005 közepére 2 milliónál is több előfizetője lett. A harmadik generációs (3G) szolgáltatását 2004. november 8-án indította útjára.
2009-ben nyitott új központot, Miskolcon, áthelyezve az ügyfélszolgálat működését a borsodi megyeszékhelyre. 2006. június 22-december 31. között Babis Mazarikis, 2007. január 1-jétől pedig Beck György látja el a vezérigazgatói feladatokat.
Beck György 2002-2006 között a Hewlett-Packard Magyarország vezérigazgatója volt. 2011-től 2016-ig a Vodafone Magyarország vezérigazgatója Diego Massidda, elnöke pedig Beck György. 2016. szeptember 1-től Alexandre Froment-Curtil vette át a vezérigazgatói pozíciót, aki ezt megelőzően a lakossági üzletágat irányította.