Szeretne birtokolni egy titkos fegyvert, amely segítségével vállalata ügyvitelét egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti?
Tartson velünk, és fedezze fel ezt a sokoldalú rendszert, amely a legmodernebb számítástechnikai eszközökkel segít Önnek abban, hogy üzlete minden aspektusában naprakész és irányítható legyen!
A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer használatával megvalósítható egy komplex nyilvántartási törekvés, amelyik a korszerű számítástechnika eszköztárát hasznosítva új szoftvert hozott létre. Az adattárolás terén a hardverhasználatot nélkülöző megoldás a ’felhő alapú’ adattárolásra épül.
Eszköze a megbízható adattárolású Google Cloud szolgáltatás.
Az adatvesztés kockázatát minimalizálja és kényelmi funkciót is biztosít. A BILLzon ügyviteli szoftver kiegészítőjeként az ingyenesen letölthető BILLzon androidos alkalmazást kínálja. Lehetővé téve okoseszközzel a vállalaton kívül bármikor és bárhol a munkatársaknak a felhőben tárolt vállalati adatok elérését. Sürgős döntéshozatali helyzetben munkaidőn túl, vagy hivatali ügyintézés továbbá üzleti tárgyalás során fontos döntések meghozatalához az adathátteret gond nélkül biztosítja.
A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer kiemelt területe a készletkezelő illetve raktárkezelő program.
A készletkezelő program a a raktárkezelő programnál szélesebb fogalmi kört ölel fel.
A BILLZON raktárkezelő program egy adott raktárban tárolt áruféleségekre koncentráló nyilvántartás, míg a készletkezelő program több raktárnyilvántartást integrál több céges telephely megléte esetén. Ezen tulajdonság révén kiváló ügyviteli eszköz lehet logisztikai szolgáltató vállalatok, futárcégek illetve webshopok üzemeltetésére szakosodott vállalatok nyilvántartásainak a kezeléséhez.
A raktárkezelő program a BILLZON ügyviteli rendszer több, mint 40 kiegészítő moduljának egyike.
Jól paraméterezett menürendszerrel támogatja a vállalat ügymenetének napi ismeretét.
Például figyel beragadt, ’túlkoros’, nehezen mozgó árukészlet helyzetet, figyelmeztető vagy riasztást küldő funkciója révén elősegíti a vállalat költséggazdálkodási politikájának a megvalósítását. Figyelő rendszere – amennyiben beállítják a nyomon követésre – homogén áruféleségek vonatkozásában prioritással kezeli a korábban beérkezett áruk legkorábbi kiérkeztetését. Ehhez érdek fűződhet az adott termékkör szavatossági kérdéseivel kapcsolatban, például ha a terméknek a garanciaideje a gyártási vagy raktárra adási időponttól ketyeg.
Hasonló figyelési funkcióra programozható, ha a raktárban a helygazdálkodási elemző funkciót működtetik. Előre betáplálhatók egy várt áru érkezésének paraméterei, a kubatúra adatok megadásával a BILLzon raktárkezelő program képes felmérni az érkezendő áru igényei szerint a rendelkezésre álló szabad rakteret.
A készletkezelő program egy tágabb megfigyelési kör, felöleli a vállalat anyagi formában létező tulajdonát raktári áru és egyebek (például féltermékek, garanciális készlet, stb.) formájában a vállalati vagyon naprakész ismeretéhez.
A készletkezelő és raktárkezelő program egyaránt az ERP vállalatirányítási rendszer alrendszere.
Az ERP (Enterprise Resources Planning) az erőforrás-elosztás, erőforrás-gazdálkodás vállalati szintű hatékony eszköze.
Valamennyi modulja a vállalatvezetés döntés-előkészítő információs igényét szolgálja ki.
A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer a készletkezelő és raktárkezelő program bővítménnyel a döntés-előkészítő vállalati menedzsment fő támasza. A rosszul szervezett ügyvitel avult vagy pontatlan adatbevitelt és adat-nyilvántartást enged, amit a BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszere kiküszöböl.