BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer felhő alapú adattárolással

0
194
BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer felhő alapú adattárolással
BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer felhő alapú adattárolással

Szeretne birtokolni egy titkos fegyvert, amely segítségével vállalata ügyvitelét egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti?

Tartson velünk, és fedezze fel ezt a sokoldalú rendszert, amely a legmodernebb számítástechnikai eszközökkel segít Önnek abban, hogy üzlete minden aspektusában naprakész és irányítható legyen!

A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer használatával megvalósítható egy komplex nyilvántartási törekvés, amelyik a korszerű számítástechnika eszköztárát hasznosítva új szoftvert hozott létre. Az adattárolás terén a hardverhasználatot nélkülöző megoldás a ’felhő alapú’ adattárolásra épül.

Eszköze a megbízható adattárolású Google Cloud szolgáltatás.

Az adatvesztés kockázatát minimalizálja és kényelmi funkciót is biztosít. A BILLzon ügyviteli szoftver kiegészítőjeként az ingyenesen letölthető BILLzon androidos alkalmazást kínálja. Lehetővé téve okoseszközzel a vállalaton kívül bármikor és bárhol a munkatársaknak a felhőben tárolt vállalati adatok elérését. Sürgős döntéshozatali helyzetben munkaidőn túl, vagy hivatali ügyintézés továbbá üzleti tárgyalás során fontos döntések meghozatalához az adathátteret gond nélkül biztosítja.

A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer kiemelt területe a készletkezelő illetve raktárkezelő program.

A készletkezelő program a a raktárkezelő programnál szélesebb fogalmi kört ölel fel.

A BILLZON raktárkezelő program egy adott raktárban tárolt áruféleségekre koncentráló nyilvántartás, míg a készletkezelő program több raktárnyilvántartást integrál több céges telephely megléte esetén. Ezen tulajdonság révén kiváló ügyviteli eszköz lehet logisztikai szolgáltató vállalatok, futárcégek illetve webshopok üzemeltetésére szakosodott vállalatok nyilvántartásainak a kezeléséhez.

A raktárkezelő program a BILLZON ügyviteli rendszer több, mint 40 kiegészítő moduljának egyike.

Jól paraméterezett menürendszerrel támogatja a vállalat ügymenetének napi ismeretét.

Például figyel beragadt, ’túlkoros’, nehezen mozgó árukészlet helyzetet, figyelmeztető vagy riasztást küldő funkciója révén elősegíti a vállalat költséggazdálkodási politikájának a megvalósítását. Figyelő rendszere – amennyiben beállítják a nyomon követésre – homogén áruféleségek vonatkozásában prioritással kezeli a korábban beérkezett áruk legkorábbi kiérkeztetését. Ehhez érdek fűződhet az adott termékkör szavatossági kérdéseivel kapcsolatban, például ha a terméknek a garanciaideje a gyártási vagy raktárra adási időponttól ketyeg.

Hasonló figyelési funkcióra programozható, ha a raktárban a helygazdálkodási elemző funkciót működtetik. Előre betáplálhatók egy várt áru érkezésének paraméterei, a kubatúra adatok megadásával a BILLzon raktárkezelő program képes felmérni az érkezendő áru igényei szerint a rendelkezésre álló szabad rakteret.

A készletkezelő program egy tágabb megfigyelési kör, felöleli a vállalat anyagi formában létező tulajdonát raktári áru és egyebek (például féltermékek, garanciális készlet, stb.) formájában a vállalati vagyon naprakész ismeretéhez.

A készletkezelő és raktárkezelő program egyaránt az ERP vállalatirányítási rendszer alrendszere.

Az ERP (Enterprise Resources Planning) az erőforrás-elosztás, erőforrás-gazdálkodás vállalati szintű hatékony eszköze.

Valamennyi modulja a vállalatvezetés döntés-előkészítő információs igényét szolgálja ki.

A BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer a készletkezelő és raktárkezelő program bővítménnyel a döntés-előkészítő vállalati menedzsment fő támasza. A rosszul szervezett ügyvitel avult vagy pontatlan adatbevitelt és adat-nyilvántartást enged, amit a BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszere kiküszöböl.

BILLZON sokoldalú ügyviteli rendszer

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét