Új rubinpiros Apple iPhone (RED) telefon

0
269
Új rubinpiros Apple iPhone (RED) telefon
Új rubinpiros Apple iPhone (RED) telefon

A Product (RED) brand nem mindenhol jelenik meg az új iPhone marketingjében (például kínában sem), de az értékesítése ettől függetlenül egy jó ügyet is szolgál.

Az Apple régóta támogatja a HIV/AIDS elleni harcot és az új iPhone (RED) is beleillik ebbe a trendbe.

Azt is elmondhatjuk, hogy túlhaladtuk a koromfeketét. Piros az iPhone új trendi színe.

Kedden az Apple egy vadonatúj, élénk rubinpiros iPhone modellt kínál a választékában, amelynek neve: iPhone (RED). Úgy, mint a cég többi (RED) termékei, mint a (RED) iPod Nano, (RED) Beats fejhallgató és a (RED) Smart Battery esetén, ennek a terméknek a bevezetése is a Product (RED) kampányát támogatja a HIV és AIDS elleni harcban, amely betegségek még a mai napig is a földkerekség legnagyobb egészségügyi problémájának nevezhetők. Több mint 35 millió ember halt meg a vírusok következtében és minden évben 37 millió ember fertőződik meg a Product (RED) adatai alapján.

Mint a többi (RED) termék esetén is, minden iPhone (RED) eladása után egy rész a „The Global Fund” jótékonysági szervezetnek lesz adományozva, amely HIV/AIDS alapokat támogat körülbelül féltucat szubszaharai afrikai országban.

„Ez a legszebb napja a több mint 10 éve tartó partnerségünknek”

-mondta a mashable.com-nak (RED) CEO Deb Dugan.

„Mióta az Apple elkezdett támogatni több, mint 18 millió ember kapott hatásos kezelést. Lélegzetelállító az Apple ezen új támogatása”

De amíg az Apple speciális kiadású iPhone-ja a jó ügy felé fordítja tekintetünket, az Apple egyik legfontosabb piacán egy lehetséges vitának ágyazott meg.

Az Apple kínai weboldalán az új iPhone közleménye és maga a termék oldala sem ír egy szót sem a Product (RED) brandről és annak jelentéséről.

A limitált kiadású modell több, mint 40 országban fog áprilisban bemutatkozni, és bár ezek egyike Kína, a kaliforniai Cupertino-ban székelő cég el akarja kerülni, hogy a Kínában zavaros, tabu témáról szó essék.

A mulasztás még különösebb annak fényében, hogy a kínai leányvállalat nemrég csatlakozott a Product (RED) kampányhoz. Az Apple tajvani weboldala megőrizte a brandet, ami arra mutat, hogy a probléma forrása nem kifejezetten a nyelvben keresendő.

Ettől függetlenül az Apple vezérigazgatója, Tim Cook a MacRumors-nak kifejtette, hogy a cég a világ minden egyes országában, minden egyes eladott iPhone 7 és iPhone 7 Plus után adja a támogatást a Global Fund-nak.

Ez azt jelenti, hogy bár a nevet nem használják, de a limitált kiadású iPhone kínai eladásai után is támogatják a jótékonysági alapot.

Az új iPhone (RED) egy újabb lépés az Apple HIV és AIDS elleni harcában. Az iPhone gyártója hagyományosan a AIDS világnapján adományoz a Product (RED)-nek és 2012-ben a Starbucks-szal karöltve kiadott egy speciális iTunes kártyát, amely bevételének 5%-ával támogatták a The Global Fund-ot.

Az USA-ban a különleges kiadású iPhone 7 and 7 Plus (RED) pénteken kerül a boltokba.

Minden egyes modell csiszolt alumíniumból készül, világos piros hátlappal, fehér előlappal és ezüst Apple logóval. Funkcionálisan teljesen ugyanolyanok, mint a meglevő iPhone 7 és 7 Plus készülékek, egyedül a dizájn különbözik.

Az árazása az USA-ban így fog kinézni:

  • iPhone 7 128 GB: $749
  • iPhone 7 256 GB: $849
  • iPhone 7 Plus 128 GB: $869
  • iPhone 7 256 GB: $969

Az Apple tájékoztatása szerint a Product (RED) támogatására kerülő összeg értékesítési csatornánként változik, de történelmileg az iPhone gyártója a jótékonysági szervezet legnagyobb támogatója.

Összesítve több, mint 130 millió dollárt adott az ügy érdekében, amely összeg önmagában nagyobb, mint amelyet a legtöbb ország adott eddig, mondja a (RED) vezetője, Deb Dugan.

Mindemellett az iPhone gyártója promóciós anyagokon, plakátokon és brosúrákon is hirdeti majd a potenciális vásárlóknak az új termék különleges rendeltetését.

Új rubinpiros Apple iPhone (RED) telefon