Szívesen bevetnéd a mesterséges intelligenciát a tartalomgyártás során?

0
164

Az online marketing világa folyamatosan és rohamtempóban változik, így nagyon szemfülesnek és tájékozottnak kell lenni ahhoz, hogy valóban a saját malmodra hajthasd a vizet egy-két eszközzel.

Bár mint mondtuk, a gyorsaság fontos, elsődlegesen mégsem abban, hogy minél gyorsabban kezdj el használni bizonyos újításokat, hanem sokkal inkább abban, hogy tempósan tudj dönteni annak kapcsán, hogy egyáltalán szükséged van-e rá. Mai cikkünkben a mesterséges intelligencia által generált tartalmakkal fogunk foglalkozni, amelyek jó ideje lázban tartják nemcsak a hazai, hanem a külföldi marketinges közvéleményt is!

A tartalom mindenek felett!

Már akadt bőven időd arra, hogy megbarátkozz a gondolattal, hogy csak akkor lehet sikeres az online marketinged, ha értékes tartalmat gyártasz. Hogy mennyire vagy sikeres, mennyire teszed jól a dolgod, a Klikkmarketing online marketing analízisének igénybevételével is kiderítheted.

Persze nagy vonalakban te magad is fel tudod mérni, hogy jól csinálod-e, és nyilvánvalóan mindig lehet jobban is csinálni – épp ez a szép a vállalkozói létben. Így aztán nyilván téged is foglalkoztat, hogy vajon lehet-e jobban, hatékonyabban intézni a tartalomgyártást, és valld be őszintén, már te is elgondolkodtál azon, hogy bevesd-e a ChatGPT szoftverét.

Éppen ezért összeszedtük neked a Klikkmarketing segítségével a lehetséges érveket és ellenérveket!

Tedd vagy ne tedd?

Mutatjuk, miket fontolj meg, mielőtt döntést hoznál.

Ha az AI által generált tartalmakat veted be, akkor:

  • biztos lehetsz abban, hogy idő- és költséghatékony eljárást alkalmazol, hiszen még a legtapasztaltabb szövegírók sem tudnak pár perc alatt összedobni egy blogbejegyzést.
  • stabil és állandó minőséget fogsz kapni, hiszen a gép nem ember, nem fáradhatatlan, nincs magánélete, és motiválni sem kell.

Valójában akár azt is hihetnéd, hogy ez tökéletes, ám még mielőtt szerződést bontanál mindenkivel, aki a tartalomgyártásért felel, fontold meg ezeket az érveket is!

  • Az AI által kreált tartalmat soha nem fogod tudni átírás, belenyúlás nélkül publikálni.
  • Az így gyártott tartalmak mindig meglévő információkból lesznek összegyúrva, így könnyen felmerülhet a plagizálás is, valamint minél speciálisabb a téma, annál nehezebb lesz a feladata.
  • Leginkább angol nyelven működik.

Láthatod hát, nem eszik olyan forrón a kását, könnyen lehet blama is abból, ha fejetlenül átadod magad a könnyebben járható útnak!

Végül úgyis a Google dönt!

Bár valóban csábító az, amit a ChatGPT tud, mivel most már jelölni kell, ha AI által generált tartalmat publikálsz, ezért a jövőre nézve ez biztató.

A Google ugyanis bármikor dönthet úgy, hogy számára fontosabbak az ember által generált tartalmak, és inkább azokat sorolja előrébb a találati listán, míg ha plagizáláson ér, könnyen büntetés lesz a vége.

A döntés a te kezedben van!