Egy kiváló CRM rendszer, amellyel átláthatóan kezelhetők az ügyfélkapcsolatok

0
70

CRM rendszerre a legtöbb vállalkozásnak szüksége van, legalábbis egy bizonyos szinten felül, és talán ebből a felismerésből fakad az is, hogy egyre többen keresik a tökéletes megoldást.

Ugyanis a szoftver által átláthatóan, egyszerűen és jóval hatékonyabban menedzselhetők az ügyfélkapcsolatok.

Nem véletlenül a Pipedrive vívta ki a legmagasabbra értékelt CRM rendszer címet, hiszen számos innovatív funkcióval, 360 fokos integrációs profillal segítheti a munkákat. Használatával pedig az értékesítés volumene gyorsan felskálázható.

Miért éppen a Pipedrive? 

Már az is alátámasztja létjogosultságát, hogy világszerte több mint százezer cég választotta a mindennapos feladatok megkönnyítésére. Kiterjedt integrációs lehetősége pedig még inkább vonzóvá teszi a vállalkozók, cégvezetők számára. További előnye, hogy saját applikációs piactérrel is rendelkezik, de ha mindez nem lenne elegendő, ismertetünk néhány konkrét területet, amely esetében nagymértékben kihasználható egy efféle rendszer.

Természetesen a kedvező árazás is mellette szól, de amivel igazán kiérdemelte a helyét, hogy kiválóan alkalmazható a sales automatizációban, a lead menedzsment területén, de az ajánlatkövetésben is segítségünkre lehet.

És akkor még nem beszéltünk az integrációs lehetőségeiről. Mivel kompatibilis a marketing automatizációs rendszerekkel, így kis-, közép- és nagyvállalatok egyaránt előszeretettel választják. Microsoftra épülő, valamit G-Suite-alapú környezetben is remekül működik.

Tervezhető értékesítés, könnyen kezelhető ügyfélkapcsolatok

A cégek életében különösen fontos a tervezhetőség, illetve a hatékonyságnövelés, éppen ezért olyan rendszerekkel, szoftverekkel érdemes dolgozni, amelyek több területen is könnyebbé, átláthatóbbá, sőt, visszakereshetővé teszik a fontosabb információkat, részfolyamatokat.

Felfogható lényegében egy dinamikus contact centerként, amelyben megtalálunk minden ügyféladatot, az érdeklődésektől kezdve az ajánlatokig. Nyomon követhetjük az e-mail megnyitásokat, a döntéshozók viselkedési adatait.

Természetesen nemcsak ezen a téren lehet segítségünkre, hanem a leadgenerálás és -kezelés során is, ide tartozik például az automata leadgenerálás, továbbítás, illetve a sales aktivitások menedzselése is.

Gyorsabb ügyfélkezelés, hatékonyabb időbeosztás

Ami a legerősebb érv mellette, hogy 50%-kal gyorsabbá válhat az ügyfélkezelés, hiszen számos praktikus funkció révén – mint időzített vagy csoportos e-mailek, contact timeline, dokumentum megnyitások követése, elektronikus aláírás – segít minket a Pipedrive.

Biztosak lehetünk benne, hogy általa támogatható az értékesítők munkája, illetve minőségibb ügyfélélményt is biztosíthatunk, ami szintén nem utolsó szempont.